אין כמעט עסק כיום שאין לו אתר אינטרנט. גם עסקים וותיקים במיוחד כבר "נכנעו" לטרנד והקימו, בסיוע של אנשי מקצוע כמובן, אתרים עסקיים רשמיים שמהווים את הדרך הטובה ביותר לבצע שיווק ופרסום בעולם של ימינו. קורס מקדמי אתרים נועד עבור מי שמעוניין לעזור לעסקים להגדיל משמעותית את המכירות שלהם, באמצעות רשת האינטרנט. הידע שנרכש במסגרת קורס של מקדמי אתרים מקנה כלים לביצוע פעולות מותאמות, שמטרתן להגדיל את קהל הגולשים שנחשף לעסק ובעיקר – לגרום לאותם הגולשים להיכנס ממש לאתר ובסופו של דבר גם לבצע רכישה מבית העסק.
מהו קידום אתרים ולאיזו מטרה הוא משמש?
המטרה של לימודי קידום אתרים היא להכשיר אנשים למקצוע של מקדמים מקצועיים עבור אתרי אינטרנט, מתוך הבנה כי הפרסום ברשת מהווה את הדרך העיקרית לייצר הצלחה אמיתית עבור עסקים. הפעולות של קידום אתרים יכולות להשתנות בין עסק לעסק, מכיוון שעבור כל אחד האסטרטגיה של השיווק והפרסום עשויה להיות שונה. במהלך קורס מקדמי אתרים לומדים הסטודנטים את דרכי השיווק והקידום השונות, הקיימות עבור אתרים עסקיים וחנויות ווירטואליות, מתוך רצון להעניק להם כלים פרקטיים לביצוע מסעות פרסום בשביל לקוחות עתידיים מכל ענפי השוק.
אילו סוגי קידום קיימים?
בדרך כלל מדברים על 3 סוגים של קידום אתרים – הקידום הממומן בגוגל, הקידום האורגני והקידום דרך הרשתות החברתיות. במהלך קורס מקדמי אתרים מתמקדים בעיקר במה שגוגל יודע לעשות עבור אתרים ואת האפשרויות הטמונות בו והכללים של המשחק שיש לבצע עבור קידום אתרים בסולם התוצאות של גוגל. קידום ממומן כשמו כן הוא, עולה כסף למפרסם ומתאים מאוד לאתרים חדשים שזקוקים לדחיפה ראשונית וחשיפה רחבה. קידום אורגני נחשב לאפקטיבי מאוד לטווח ארוך ולכזה שמייצר דומיננטיות אמיתית של בתי עסק בתחומם, אל מול המתחרים שלהם.
מה לומדים במסגרת קורס מקדמי אתרים?
ייתכן שבכל מוסד לימודים שמציע קורס מקדמי אתרים, יהיו תכנים מעט שונים, אך בסופו של דבר כולם לומדים את עיקרי הקידום לסוגיהם, כמו גם מעמיקים בנוגע לאינטרנט בכלל ולניהול אתרים בעידן המודרני, שבו קיימת תחרות רבה שאת כלליה יש ליישם על מנת להשיג דומיננטיות עסקית