תפריט סגור

מהו הדבר הכי חשוב אצל לימודי סוכן ביטוח?

קורס יועץ השקעות

המקצוע שלנו מגדיר מי אנחנו. ככל שנמצא מקצוע יותר מעניין ויותר מתגמל כך נהיה מאושרים יותר ולכן יש משמעות אדירה לשאלה במה אנו עובדים. על רקע זה יש לציין כי יותר ויותר אנשים רוצים להיות סוכני ביטוח ולכן הם מבררים פרטים על לימודי סוכן ביטוח. השאלה העיקרית שמעניינת אנשים אשר רוצים ללמוד סוכני ביטוח היא מה רמת המכללה שמלמדת אותם?

אם כן כמו אצל קורס יועץ השקעות או כל קורס אחר הדבר החשוב ביותר בלימודי ביטוח הוא המרצים. ככל שהמרצים יהיו יותר טובים כך הלימודים יהיו ברמה יותר גבוהה. לכן אנו מציעים לכם לבחון עם זכוכית מגדלת מי המרצים בקורס שלכם וכך להחליט האם הקורס לביטוח הוא ברמה גבוהה והאם כדאי לכם להירשם אליו או לא. זה פשוט מאוד לברר פרטים על המרצים וכך להבין לאן אתם הולכים.

איך אדע כי המכללה ללימוד סוכני ביטוח היא ברמה גבוהה?

כמובן שלצד המרצים אנו צריכים לברר פרטים נוספים על לימודי סוכן ביטוח כמו למשל תכנית הלימודים והמבחנים שנעבור. לכן אנו מציעים לכם לדבר עם בוגרים של לימודי סוכן הביטוח. 

ברגע שתדברו עם התלמידים שסיימו את הקורס תבינו עם מי יש לכם עסק. שימו לב אתם לא חייבים להכיר מישהו שסיים את הקורס. מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל מנהלי המכללה ולבקש מהם שיחברו אתכם אל תלמידים אשר סיימו את הקורס. לאחר מכן כל שאתם צריכים לעשות זה להרים טלפון אל התלמידים ולשמוע מהם הכול על הקורס.

אל תבחרו לימודי סוכן ביטוח מבלי לעשות את הדבר הבא

עוד דבר שכדאי לכם לעשות לפני שאתם נרשמים אל לימודי סוכן ביטוח זה לקרוא באינטרנט על לימודי סוכני הביטוח. גם על קורס סוכנים וגם על למשל על קורס יועץ השקעות יש המון מידע באינטרנט ולכן כדאי לנצל את האינטרנט בכדי להבין עם מי יש לנו עסק והאם כדאי לנו להירשם אל הקורס או לא וכך בלחיצת כפתור להבין לקראת מה אנו הולכים.